Wil je een product of pakket terugsturen?
Zodra je de bestelling hebt ontvangen en indien je niet tevreden bent, kun je deze terugsturen binnen de wettelijke termijn van 14 dagen zonder opgave van reden. Binnen deze termijn, kun je het artikel bekijken en beoordelen. De retourtermijn gaat in op de dag van ontvangst en het artikel in je bezit is gekomen.
Een retourzending wordt alleen geaccepteerd als het product zich in dezelfde staat bevindt als waarin het werd geleverd. Je mag het artikel alleen retour zenden indien overleg is geweest met één van onze medewerkers. Het product moet ook in perfecte staat zijn, ongebruikt, compleet, zonder vuil, vlekken, stank, mishandeling of beschadiging. Je hoeft het niet in de originele verpakking terug te sturen. Het moet echter zorgvuldig worden verpakt zodat het tijdens het vervoer niet wordt beschadigd.
Producten die via de koerier afgegeven zijn, worden bij retour ook door de koerier weer opgehaald. Hierbij gaat het alleen om grote colli's en palletten.
Kosten van retour
Moes & Lola vergoedt het ontvangen bedrag, inclusief eventuele leveringskosten, binnen 14 dagen na de datum waarop zij op de hoogte is gesteld van het retour en indien het betreffende product retour ontvangen is. De terugbetaling geschiedt met hetzelfde betaalmiddel waarmee betaald is, tenzij anders afgesproken.
De kosten van het retour zenden zijn voor je eigen rekening. Je draagt alleen de directe kosten van het terugzenden van de goederen.
Producten die via de koerier afgegeven zijn, worden bij retour ook door de koerier weer opgehaald. Hierbij gaat het alleen om grote colli's en palletten. De kosten voor dit vervoer zijn voor eigen rekening.
Retour wegens schade of mislukking
De goederen moeten door de klant worden gecontroleerd op het moment van levering. Bij schade door vervoer (aan de buitenkant), moet je dit direct bij aflevering aangeven. Schade moet z.s.m. worden doorgegeven aan ons zodat Moes & Lola het incident met de vervoerder kan afhandelen.
Wanneer een product niet is ontvangen, het product afwijkt van wat is besteld of niet voldoet aan de gevraagde kenmerken die op de website staan vermeld, moet je dit bij ons melden. In het geval dat het toegezonden product niet overeenkomt met wat je hebt besteld, draagt Moes & Lola de kosten voor het ophalen / versturen van het verkeerde product en het leveren van het juiste product.